Wednesday, June 29, 2011

hoi stremyx !!! kau nak cari gaduh dengan aku ke?

apa masalah kau ni hah??
bulan ni dah beberapa kali asik no internet access
nak kata tak bayar bil...hello saya pembayar yang setia ok
 sekarang ni pun jadi jugak ni
walaupun cuma beberapa minit tapi saya sangat marah paham tak
pakai line lain kang baru tau
kan dah rugi si stremyx tu....
i hate you stremyx 23x..
wekkkkkkkkkkkkkk......





p/s:catatan sengaja di langkau kan sebab bagi entry macam panjang

No comments:

Post a Comment