Wednesday, June 15, 2011

tetiba rajin update blog...jom main kenal kenal

assalamualaikum dan salam sejahtera.....

nama penuh saya haryati binti mariun
mak saya jawa ayah saya jawa jadi saya pun tentu lah jawa pan-asia  kan?
umur saya 28 tahun (tapi hati mcm 23 ehem ehem)
saya merupakan anak bongsu dari lima orang adik beradik
saya berkerja di sebuah jabatan kerajaan
saya berasal dari segamat dan telah bermastautin di johor bahru sejak 3 tahun lepas
saya boleh berbahasa melayu.english tagalog korea cina 
(tipu je)

lagi ape???.....


ok.......
hobi saya tido....(terlalu direct ni )
saya suka internet internet dan internet
saya nak ada blog sendiri sebab jeles tengok orang lain ada blog....boleh?
(jeles takpe janji hati saya suci murni haha)



errkkk agak agak bila saya akan di panggil bekerja tuan?
(pehal pulak budak ni)

No comments:

Post a Comment